[vpsFree.cz: community-list] ClamAV

"Ing. Lukáš Jelínek - AIKEN" lukas at aiken.cz
Thu Feb 26 14:04:04 CET 2015

ESET chce prachy per-mailbox a to docela hodně. AVAST ani AVG vůbec
nemají verze pro Linux, navíc AVG je ještě dražší než ESET.

Jinak ClamAV mám nasazený taky, občas něco zachytí, ale o nějaké skvělé
účinnosti si moc iluze nedělám. Uvažoval jsem nasadit Zoner Antivirus
(je  zdarma, vývoj financuje státní dotace od MPO), ale pak jsem to
pustil z hlavy - moc k tomu nemám důvěru.