[vpsFree.cz: community-list] ClamAV

Petr Barta Petr.Barta at netas.cz
Thu Feb 26 11:42:56 CET 2015

Ja ho pouzivam, a 1+2) z mych statistik to docela zabira, takze ja bych
ho daval pryc docela nerad...
3) pokud vim (ale nikdy jsem to nezkoumal podrobne) freshclam umoznuje
akorat nastavit kolikrat za den si stahne DB, takze pokud to pomuze,
muzu frekvenci zmenit z default 24 na treba 27 nebo 21, aby se to
nekrizilo s jinymi servery ktere to pripadne pouzivaji...

Petr