[vpsFree.cz: community-list] Drobné úpravy na webu spolku

Branislav Blaskovic branislav at blaskovic.sk
Wed Feb 25 16:35:19 CET 2015

> Mně se nový web líbí více než ten starý :-)

Podobne, tiez sa mi paci.

> Mám jen jednu asi hodně subjektivní věc a to, že všechny ty nadpisy
> jednotlivých bloků jsou v rámečku a nevím proč, ale stále mám tendenci na to
> klikat, páč to ve mě evokuje fční tlačítko :-)

Presne tak. Podobny problem.

Dalsia vec je, ze by som prijal, aby horne menu bolo sticky na vrch
obrazovky. Kedze to len skroluje hore-dole po stranke, tak ked raz
kliknem na 'jak zacit', uz sa neviem dostat na 'caste dotazy' -
pretoze menu sa mi stratilo a ja presne neviem, ci mam skrolovat hore
alebo dole po stranke, lebo neviem kde sa to nachadza voci aktualnej
sekcii.