[vpsFree.cz: community-list] Drobné úpravy na webu spolku

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Wed Feb 25 15:13:47 CET 2015

Jsem stejná konzerva - děsně mě tento typ designu rozčiluje - obecně (a
to i na tabletu, pro který je primárně určen).

Psal jsem to do diskuse když se rozhodovalo jak web předělat, ale byl
jsem evidentně přehlasován. Prostě vývoj jde dál a konzervativci mohou
jen se steskem vzpomínat na staré dobré časy ;-)

Štěpán.