[vpsFree.cz: community-list] Drobné úpravy na webu spolku

bacu at centrum.cz bacu at centrum.cz
Mon Feb 23 10:47:45 CET 2015

ahoj,

taky muzu pomoct jestli na to budu stacit
ale asi by to chtelo sepsat nejakej seznam

Jan Macík
IT DEVELOPER

776 005 239

PS: POLITICI JSOU HYENY A NA KAZDOU HYENU SE VODA VARI !!!! (pokud nekdo znáte poctivého politika tak mě na něj prosím pošlete kontak)

> Od: "Vojtěch Havlíček" <vojtin at gmail.com>
> Komu: "vpsFree.cz Community list" <community-list at lists.vpsfree.cz>
> Datum: 23.02.2015 10:43
> Předmět: Re: [vpsFree.cz: community-list] Drobné úpravy na webu spolku

Ahoj, o co by slo konkretne? Treba muzu nejak pomoc.

Vojta