[vpsFree.cz: community-list] Hromadné logování

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Feb 17 21:25:54 CET 2015

Velmi se mi to libi, chlapi, ocenil bych, kdybyste to nekdo
zdokumentovali na KB. Pomalu zaciname neco takovyho potrebovat taky,
preci jenom uz nemame 2 stroje.

Osobne jsem fanouskem co nejminimalistictejsiho setupu, jak to jen jde
- - cim min potreba instalovat na nody, odkud se sbira, tim lip
(thinking: rsyslog+tcp, v nasich podminkach bude chodit dobre).

Totizto blizi se doba, kdy vezmu celej base OS a preklopim ho na
stateless live system, kteryho image se bude nahravat pri bootu do
RAM, tak se hodi co nejmensi footprint.

/snajpa