[vpsFree.cz: community-list] Hromadné logování

Viktor Hronec zamr666 at gmail.com
Tue Feb 17 20:26:22 CET 2015

Ked ti padne rabbitmq tak asi logy netecu, nie? Ja riesim podobny stack,
akorat miesto logstash pouzivam nxlog kvoli vykonu, predsalen nxlog je v
Ccku, logstash je JRuby. Navyse nxlog na aplikacnom serveri ti dokaze
posielat periodicky spravy, podla ktorych vies nasledne zistit ked ti
vypadne spojenie a pod. Dalej ak chce clovek riesit nejaku korelaciu logov,
tak logstash funguje prakticky stateless, kazdy event prijde s  cistym
stitom, nxlog ma na toto dobre moduly a ak treba nejaky fakt mocny
processing tak ma interface k perlu. A jednoducho sa daju nahodit buffre
medzi klienta a logserver, medzi logserver a elasticsearch, atd. Co sa tyka
bezpecnosti tak u nas sa to riesi tiez cez reverse proxy, autentifikaciu
voci LDAPu a aliasy v Elasticsearch.