[vpsFree.cz: community-list] snadná administrace vpsky

Jan Harsa jan.harsa at haxo.cz
Mon Feb 16 16:20:43 CET 2015

Webmin/Virtualmin dokáže poměrně krásně zajistit automatizaci. Například
pro založení hostingu stačí pár kliků a je založen server na apache, mysql,
ftp... Vše krásně viditelné v administraci. IMHO jednoduší než v ISPconfig.
Nicméně je to ze začátku asi trochu složitější na naučení. Více info např
na https://www.virtualmin.com/demo

Doporučuji si to proklikat v jejich demo verzi :)

S přátelským pozdravem
Jan Harsa - jednatel

Haxo.cz s.r.o.
IČ: 03484157