[vpsFree.cz: community-list] Vypadky Node5

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Tue Feb 10 15:59:16 CET 2015

Ahoj!

Doufám, že nejsem jediný, kdo rozuměl pouze několika prvním mailům a teď se trochu ztrácí. Výpadky jsou problém a asi i budou, sám jsem teď zažil nemilá období a nejednou jsem přemýšlel, jestli už se prostě nevzdat vpsfree a přejít. Jsem rád, že se to řeší, protože komunikace je základ úspěchu.

Vyjádření Pavla mě potěšilo a myslím, že jeho návrat bude přínosem pro rozvoj a stabilizaci, takže za mě je tohle argument, který mě uklidnil (čímž nechci říct, že by ostatní dělali prd, jen prostě čím více času se věnuje, tím lepší výsledky můžeme čekat).

Takže díky za vysvětlení a informace.

S pozdravem, Václav Blahout
freelance webdesigner | @blahout | www.blahout.com
tel: +420 774 722 742