[vpsFree.cz: community-list] Vypadky Node5

Jiří Veruňák jiri at verunak.cz
Tue Feb 10 10:47:39 CET 2015

nedá mi to nenapsat, že rezignace na kvalitu mi přijde obrovská škoda
zvlášť pro komunitu jako je vpsfree.

Transparentnost tu funguje skvěle, jde mi o to, že by se mělo
problémům/výpadkům spíše předcházet a z konkurence je zřejmé, že to možné
je. Jestli to je o nestabilnosti jednotlivých vps, jak tu bylo dříve
zmiňováno, tak co časem ověřené vps umísťovat na nodes, které budou mít
produkční charakter.

Jestli stávající stav přijde vedení vpsfree ok, tak to prosím otevřeně
napište.

Jirka