[vpsFree.cz: community-list] Vypadky Node5

Michal Zobec (ZOBEC Consulting) michal.zobec.news at gmail.com
Tue Feb 10 08:46:48 CET 2015

Ahoj,

Souhlasím, taky mi to už připadne nenormální … já k vám „přešel“ v listopadu. Mezitím začaly ty výpadky a tak nějak váhám jestli mám dokončit migraci. Sice máte super cenu ale u konkurence tohle fakt nezažívám …

…

s přátelským pozdravem | best regards

Michal Zobec | Senior IT Consultant, Project Manager

Mobil: +420 608960987 | Email: michal at zobec.net

LinkedIn: www.linkedin.com/in/michalzobec | Na volne noze: www.navolnenoze.cz/prezentace/michal-zobec/

ZOBEC Consulting | Renneska trida 12, 63900 Brno, Czech Republic

www.zobecconsulting.cz |  <http://www.michalzobec.cz/> www.michalzobec.cz | www.virtualnipc.cz

LinkedIn: www.linkedin.com/company/michal-zobec-lightning-group-company

Plánovaná nepřítomnost | Planned absence

(none)

…