[vpsFree.cz: community-list] php pro nginx high load

Martin Miksanik miksanik at gmail.com
Wed Dec 2 11:36:08 CET 2015

Add) Já myslel, že master-master je read/write? Nestačilo by pro
read-only master-slave? (I když přiznávám, že u MySQL jsem replikaci
viděl jenom z rychlíku a stačilo mi to)

Ano, funguje to R/W. Ale kazdy write se musi distribuovat na vsechny
servery, coz dela jeste horsi vysledek, nez kdyby jsi mel jen jeden :)
Read se muze delat z kterehokoli nezavisle, takze proto :)