[vpsFree.cz: community-list] KB: vysvětlení reverse DNS

Stanislav Petr glux at glux.org
Fri Aug 14 10:11:33 CEST 2015

 Jak se vrátím z dovoleny tak k tomu par připomínek mít budu. Ale jeste jede nápad - pro ty co maj na VPSfree vlastní DNS tak by mohlo na správu reverzu bejt výhodný si je nechat nadelegovat na vlastní DNS server. Viz classless in-addr.arpa delegation - https://tools.ietf.org/html/rfc2317

Odesláno z iPhonu