[vpsFree.cz: community-list] mysql po =?utf-8?Q?p=C3=A1r_m=C4=9Bs=C3=ADc=C3=ADch_pot=C5=99ebuje_?=reload =?utf-8?Q?v=C5=A1ech_?=dat

Vojtěch Knyttl knyttl at goout.cz
Thu Aug 13 20:45:49 CEST 2015

Nějaký malý ALTER TABLE dělám třeba ob den. Indexy samozřejmě mám, představ si, co by takhle velká věc bez indexů dělala :-) Ono bez indexů ani nejde dělat constraints, kterejma je to celý propojený. Jak říkám, jakmile všechno dropnu a vytvořím znovu, tak to zase pár měsíců bude běhat.

Hlavní stroj SciLi:
- Linux 2.6.32-042stab105.14 #1 SMP Fri Mar 13 20:06:37 MSK 2015 x86_64 x86_64 x86_64 GNU/Linux

- FS: https://gist.github.com/knyttl/e349e1cbead4e9b341e7

Konejner Debian:
- Linux 2.6.32-042stab105.14 #1 SMP Fri Mar 13 20:06:37 MSK 2015 x86_64 GNU/Linux
- MySQL Server:  5.6.23-1~dotdeb.3

Klidně poskytnu cokoliv dalšího.

Vojtěch Knyttl | GoOut

knyttl at goout.cz