[vpsFree.cz: community-list] mysql po =?utf-8?Q?p=C3=A1r_m=C4=9Bs=C3=ADc=C3=ADch_pot=C5=99ebuje_?=reload =?utf-8?Q?v=C5=A1ech_?=dat

Vojtěch Knyttl knyttl at goout.cz
Thu Aug 13 16:56:15 CEST 2015

Ahoj,

řeším takovou zvláštní věc, která se mi opakovaně děje. Mám v MySQL InnoDB databázi (v gzipu má asi 250 MB) a po několika měsících používání některé komplexnější dotazy prostě přestanou dobíhat. Resp. dobíhají, ale řádově v minutách, když jinak dobíhaly v milisekundách. Veškeré pokusy o optimalizace a nějaké přenastavení nikam nevedou. Jediným řešením je dropnutí úplně všeho a opětovný import. Jednou mi dokonce ani to nepomohlo a tak jsem prostě dropnul celý kontejner a vše jelo až po přeinstalaci celého stroje. Celý to zní zvláštně a samotnýmu se mi tomu nechce věřit a hlavně nevím co s tím dělat, aby se to neopakovalo.

Dnes v noci hodlám vše zastavit a udělat nový kontejner s MySQL, vše přenést a pak jen přehodit IP adresy MySQL stroje. Což znamená, že mi zůstane původní kontejner na ladění a srovnání, co může být špatně.

Díky za jakýkoliv postřeh.

Vojtěch Knyttl | GoOut

knyttl at goout.cz
+420 607 008 510