[vpsFree.cz: community-list] Vedel by mi tu niekto pomoct s Hadoopom?

René Klačan rene.klacan at gmail.com
Thu Aug 6 10:14:14 CEST 2015

Ahoj,

len zo zaujimavosti by som sa rad spytal. Aky ste mali motivaciu si
naimplementovat vlastnu DB? A ake boli argumenty proti existujucim
rieseniam ako RethingDB[1] alebo VoltDB[2]. Ak ste nahodou nic z toho
nezvazili, tak sa odporucam pozriet prave na tieto dve DB.

Rene

[1] http://rethinkdb.com/
[2] http://voltdb.com/