[vpsFree.cz: community-list] modifikace instalovanych images VPSek

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Apr 29 22:11:35 CEST 2015

Cau,

zvladash bash skripty a mas chut si hrat?

Pripadne to muzu opravit ja.

Template je vyrabenej skriptem:

https://github.com/vpsfreecz/build-vpsfree-templates/blob/master/templat
es/centos-7.0.sh

a chce to mv na centos-7.sh, protoze chceme vzdycky nejnovejsi minor;
bonus by byla detekce aktualniho release, ale tu az se budu nudit
potom muzu dodelat ja.

/snajpa