[vpsFree.cz: community-list] Útoky na bash běží

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Mon Sep 29 23:35:26 CEST 2014

Michal Dobsovic wrote:
> Chystam sa robit dist upgrade z wheezy na squeeze. Ma s tym niekto
> prakticke skusenosti? Viem, ze je to 50:50 - bud to pojde, alebo nie, ale
> ak mate niekto prakticku skusenost a riesili ste aj nejaky problem, urcite
> pomozete :)

Tahle narychlo z hlavy mě napadá, že ve squeeze je /etc/mtab symlink na
/proc/mounts. Samo se to při upgrade nezmění, ale když to uděláte ručně,
tak df a spol vypisuje spoustu věcí, které v /proc/mounts jsou ale v
mtab nebyly. Bind mounty a tak.

Výpisy "df" a "mount" jsou pak vcelku nepřehledný a chybí v nich nějaké
informace.