[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Sep 17 14:46:55 CEST 2014

On 09/17/2014 02:28 PM, Ladislav Blažek wrote:
> A co pred upgrade proste vzdy vybrat jeden vpsFree node jako QA.
> Ten upgradovat a teprve po X dnech bez problemu upgradoval zbytek?
> Ano i to nemusi znamenat odhaleni vseho, ale otestuje to upgrade v
> prostredi vpsFree a minimalizuje pocet nasranych lidi v pripade
> problemu. Ano, je to cas navic. L.

Vypada to jako nejschudnejsi reseni, sice se mi vubec nelibi, ale asi
nemame az tak na vyber.

Jenze si stejne nejsem jisty, jak by to pomohlo.

Viz ted - padal akorat node5. Jaka je pravdepodobnost, ze bych zacal
prave nim?

Pred tim zase padal specificky jenom node8 (dneska node7) kvuli chybe
v conntracku.

=> ma to teda vubec cenu, se o to pokouset?

Hard to say. Aspon za mne.

/snajpa