[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Sep 17 14:41:07 CEST 2014

On 09/17/2014 02:34 PM, semanmar at gmail.com wrote:
> Bezna prax napr. v bankach. Ale aj ine firmy maju kriticke
> aplikacie, ktorych aj maly vypadok stoji kopu $$$, cize ak je
> security bug v nejakom kernel module ktory sa nepouziva, tak sa
> max. tak zablacklistuje... Nevravim ze je to najstastnejsia volba,
> predsalen ma potom admin celkom strach rebootovat masinu s 500+ dni
> uptime, kedze sanca ze znova nabehne je 50:50 :)

Jo, ja vim o cem mluvis - proste pokud to jde, zakaze se dana
funkcionalita kouskem systemtap kodu. Nebo se resi veci jako
kpatch/kGraft/Ksplice. Coz nevim, kdo by podporoval nas kernel a ani
bych si to nelajznul, neco takovyho u nas zavadet...

Udelat to pri poslednich chybach, ktere jsme meli, tak by instantne
ale prestala fungovat vetsina softwaru v kontejnerech (cosi s TTY kodem).

Takovyhle "hacky" misto reseni si muze dovolit admin, kterej na 100%
zna workload, co mu na tom stroji bezi. Ale to, to the best of my
knowledge, neni situace vpsFree.

/snajpa