[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Jaroslav Skřivan skrivy at skrivy.net
Wed Sep 17 14:36:52 CEST 2014

S timhle pravidlem bych uplne nesouhlasil. Velmi specificky zalezi na
prostredi. Ja napriklad mam nastavene automaticke aktualizace s
automatickymi restarty, jen prostredi je webovy cluster, kde vypadek
jednoho stroje nic neovlivni a tim padem si to muzu dovolit. Maximalne u
databazi par vterin nez to vybere noveho mastera.

Jarda