[vpsFree.cz: community-list] Mimoradny vypadek dnes v noci

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Sep 17 11:08:43 CEST 2014

Abych byl konkretni:

1. OpenVZ kernel 042stab093.4 vysel 16.8.
2. Od cca. 17.8. ho mame v Relbitu v testing env
3. ZFS 0.6.3 jsme pouzivali do ted, ale on top of that priplavaly do
gitu commity, ktere zavadeji podporu napr. pro bookmarks, potom
spousta dalsich veci z upstreamu z Illumosu - vicemene s kazdym dalsim
commitem buildim novou verzi a posouvam ji do testingu Relbitu
4. Aktualni Relbit production bezi na 042stab093.4 a 0.6.3-9_g61e99a7
(tedy git verze) uz 30 dni a neni problem.
5. Pro vpsF melo jit do produkce o par commitu novejsi ZFS, ale byly
to commity, ktery pokazdy neco fixovaly, zadny prevratny novinky -
cetl jsem si kod tech commitu a vypadalo to reasonable. Plus v Relbit
testing env to bezelo v pohode bez problemu cca tyden.

Cili zaver pro mne z toho je, ze at muzu testovat, jak chci, produkcni
vpsFree zatez se mi proste nedari zreplikovat.

/snajpa