[vpsFree.cz: community-list] Vysledek update z dnesni noci

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Sep 16 12:34:58 CEST 2014

Nope, tim to neni.

Je to tim, ze vyvojari MySQL jsou idioti, jako vzdycky (uz se nicemu nedivim v jejich pripade).

ZFSOnLinux v nasi verzi uz implementuje native linux AIO, jenze to by tohle muselo bejt to, co se mysli direktivou innodb_use_native_aio.

Mno, native AIO opravdu podporujem. Jenze MySQL si mysli, ze kdyz ma clovek AIO, ma i DirectIO, coz v nasem pripade zatim neni pravda a proto to zrejme nenabiha.

Snajpa

Sent from your iPad