[vpsFree.cz: community-list] Vysledek update z dnesni noci

Jiri Volf jiri.volf at gmail.com
Tue Sep 16 12:02:43 CEST 2014

Ahoj,
pred casem jsem to take vyresil timhle parametrem, ale mozna to souvisi s
tim co popisuji tady
http://forum.openvz.org/index.php?t=msg&th=10181&goto=47380&#msg_47380
a jestli se nezmenila hodnota v /proc/sys/fs/aio-max-nr kde podle toho co
pisou, defaultních 65536 stačí jen na 24 mysql instancí. Další pak odmítnou
naběhnout (když mají nastavené async io)
Jirka Volf