[vpsFree.cz: community-list] Útoky na bash běží

Michal Dobsovic dobsovic at itlearning.sk
Mon Sep 29 23:20:57 CEST 2014

Chystam sa robit dist upgrade z wheezy na squeeze. Ma s tym niekto
prakticke skusenosti? Viem, ze je to 50:50 - bud to pojde, alebo nie, ale
ak mate niekto prakticku skusenost a riesili ste aj nejaky problem, urcite
pomozete :)

Dik.
Miso

Dňa pondelok, 29. septembra 2014 Jiří Čermák <jirka.cer at gmail.com>