[vpsFree.cz: community-list] Zranitelnost v SSLv3

Ondřej Caletka ondrej at caletka.cz
Thu Oct 16 12:25:58 CEST 2014

Dne 16.10.2014 11:28, Silvestr Hašek napsal(a):
> Nejsem žádnej crypto člověk, jak je nazval snajpa, ale mně postup z
> referované kuchařky nefunguje (pro Dovecot).
>
> SSLv3 jsem nakonec zakázal v direktivě ssl_protocols:
>
> ssl_protocols = !SSLv2 !SSLv3
>
> openssl s_client -ssl3 -connect server:993 (skonci bez uspechu)
> openssl s_client -connect server:993 (TLSv1.2 dovecot ready)
>
> takže snad vpohodě ne?

Já myslím, že ano, zařídil jsem to stejně. Tady jsem dohledal hezkou
kuchařku, jak povypínat SSLv3 ve všemožných službách:

http://askubuntu.com/a/537197

Podle popisu to taky vypadá tak trochu na bouři ve sklenici vody,
možnosti zneužití proti Heartbleedu čí Shellshocku jsou spíše
teoretické; počátečních podmínek je příliš mnoho.

--
Ondřej Caletka