[vpsFree.cz: community-list] Diskspace-notifier

Lukas Nemec lu.nemec at gmail.com
Thu Oct 30 15:19:22 CET 2014

Ahoj,

kdyz jsem zacinal na vpsFree, dostal jsem se do takove mensi patalie
tim, ze mi doslo misto na disku a krasne padnul cely server (logy,
sockety a buhvico neslo vytvorit) a tim padem byl uplne KO. Chvili
trvalo nez jsem na to prisel.

Vim, ze existuji monitorovaci aplikace (velike veci jako Nagios), ale
nechtel jsem tam instalovat dalsi giganticke veci na monitorovani mista
na disku mojeho mini-serveru.

Chtel bych se tedy podelit o svuj vytvor -
https://github.com/lunemec/diskspace-notify

Je tam binarka, ktera mi na Debianu slape v pohode, predpokladam ze
ostatnim taky bude. Je to opravdu pidi programek ktery jsem si napsal za
cilem trosku hloubeji proniknout do jazyka Go.

Lukas