[vpsFree.cz: community-list] sshd - fatal v auth.log

Jaroslav Shejbal jaroslav.shejbal at gmail.com
Tue Nov 25 15:19:36 CET 2014

Ahoj,

mám stejnej problém, vyřešil to už někdo nějak :-) ?

Serverů s Debian Wheezy provozuju několik a nikde jinde se mi to neděje.

povedlo se mi vyřešit:
PAM service(sshd) ignoring max retries; 6 > 3
(težko říct, ale na jako dlouho)
do /etc/ssh/sshd_config jsem přidal  MaxAuthTries 3 a restartoval

ale ještě zápasím s :
fatal: Read from socket failed: Connection reset by peer [preauth]

S pozdravem,

S pozdravem,

Jaroslav Shejbal
V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat.
728 924 730
jarin at shejby.cz