[vpsFree.cz: community-list] Od koho Windows VPS?

Tomáš Vařil me at tomasvaril.com
Mon Nov 24 12:05:06 CET 2014

Já jsem to dočasně vyřešil tak, že jsem se zadarmo registroval v Microsoftim BizSparku, kde máš mimo jiné na tři roky zdarma cca tuším 120EUR měsíčně na Azure, do které se taková o něco lepší VPSka bezproblému vejde.

T.

V 24. listopadu 2014 na 11:56:20, Vojtěch Látal (vojtech at latal.name<mailto:vojtech at latal.name>) napsáno:

Čaues,

netýká se to vpsFree, ale věřím, že dokážete poradit. Pro klienta potřebuji Windowsí VPS s Microsoft SQL Serverem kvůli ERP ESO9. Se zabezpečením Windows serverů moc zkušeností nemám, předpokládám, že základní zabezpečení je v rámci služby out of the box. Můžete doporučit spolehlivého provozovatele Windows VPS? Měla by stačit nějaká základní konfigurace VPS (1 GB RAM, 1 CPU core).

Díky,
Vojta