[vpsFree.cz: community-list] Spustili jsme blog, přidejte si do RSS

Silvestr Hašek sh at efun.cz
Mon Nov 10 18:17:58 CET 2014

Ahoj,

ono by to mělo jít i s tím fontem, stahuje se z google font a to je
celkem bezpečný a funkční řešení, jen jak to je dělaný pro angličtinu
tak to chce trošku poladit. Nekdě na stránkách toho skinu to tahaj
takhle

<link href="//fonts.googleapis.com/css?family=Amatic+SC|Roboto:400,700|
Roboto+Slab|Roboto+Condensed" rel="stylesheet" type="text/css">

když se tam přidá subset=latin,latin-ext tak by to mělo začít tahat i
háčky a čárky

<link href="//fonts.googleapis.com/css?family=Amatic+SC|Roboto:400,700|
Roboto+Slab|Roboto+Condensed&subset=latin,latin-ext" rel="stylesheet"
type="text/css">

jen bych to prošel a ty fonty zredukoval ať se netahají nějaký zbytečne
nepředpokládám že se tam Amatic bude používat (a hlavně tu rozšířenou
latinku nema,...) :-) Co jsem koukal tak Roboto i Roboto slab který jsou
na blogu by měli mít všechny potřebný znaky.

SH