[vpsFree.cz: community-list] Mailman + Postfix

Robin Obůrka r.oburka at gmail.com
Sun Nov 9 20:35:26 CET 2014

Dne 9.11.2014 v 20:08 Norbert Brazda napsal(a):
> Domenu pre mailinglisty treba nastavit v relay_domains

No, to v podstatě mám. Parametr relay_domains je pro mě dotaz do DB:

relay_domains = pgsql:/etc/postfix/pgsql_relay_domains.cf

Jak jsem psal, když doménu přidám do DB (tedy tím pádem do relay_domains), tak
se postfix pokouší doručovat na virtuální účty a hodí tu hlášku, že uživatel
nebyl nalezen v tabulce virtuálních účtů.