[vpsFree.cz: community-list] správce vps

Michal Zobec (ZOBEC Consulting) michal.zobec.news at gmail.com
Sun Nov 9 15:32:59 CET 2014

Dobrý den,

Měl bych zájem o využívání služeb vaší komunity, bohužel moje znalosti
linuxu jsou omezené, resp. nejsem tak zběhlý abych si troufal spravovat VPS
publikovanou do internetu. Na základě doporučení vaší podpory se tedy
obracím na vás s prosbou, zda by se našel někdo kdo by měl zájem za úplatu
se starat o můj server, a ideálně měl i zkušenosti s Wordpressem (kvůli
převodu ze stávajícího hostingu k VPSfree) .

Práce by bylo asi hodně hlavně na začátku (počáteční konfigurace VPS a
migrace webů) dál už by šlo jen o rutinní provoz (kontrola a aktualizace).

Děkuji.

.

s přátelským pozdravem | best regards

Michal Zobec | Senior IT Consultant, Project Manager
Mobil: +420 608960987 | Email: michal at zobec.net
LinkedIn: www.linkedin.com/in/michalzobec | Na volne noze:
www.navolnenoze.cz/prezentace/michal-zobec/

ZOBEC Consulting | Renneska trida 12, 63900 Brno, Czech Republic
www.zobecconsulting.cz | www.michalzobec.cz | www.virtualnipc.cz
LinkedIn: www.linkedin.com/company/michal-zobec-lightning-group-company

Plánovaná nepřítomnost | Planned absence
(none)
.