[vpsFree.cz: community-list] samba

Tomas Meszaros meszaros at advice.sk
Fri Nov 7 10:12:22 CET 2014

cus,
skusal som aj toto ako prve, aj ekvivalenty aj kombinacie s tymto.
Jedine kedy sa mi nieco zobazi je ked tam je to dolu uvedene.
Akonahle to nieje tak tak to vo windowse vyzera takto
https://www.dropbox.com/s/g8fo85d8xg80bjo/Screenshot%202014-11-07%2010.11.19.png?dl=0 <https://www.dropbox.com/s/g8fo85d8xg80bjo/Screenshot%202014-11-07%2010.11.19.png?dl=0>

Arty