[vpsFree.cz: community-list] Diskspace-notifier

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Nov 2 18:36:13 CET 2014

To ti ale nerekne pokud vim zadnej monitoring.

Duvody jsou dvoji - jednak v podstate neexistuje spolehlivej zpusob,
jak rict, kterej proces zpusobuje diskovy IO a jednak i ten IO
accounting, co v linuxu je, ma tak uzasny rozhrani, ze musis prochazet
/proc a parsovat ty accounting informace z textovyho formatu per
process, coz kdyz tam tech procesu je vic, je docela CPU intensive.

/snajpa

On 11/02/2014 07:00 PM, Vojtěch Knyttl wrote:
> U newrelicsu je jen blbý, že třeba ukáže “jo ten server celý stál
> na IOWaitu”. Nikdy se ale člověk nedozví proč, jaký proces to
> způsobil.
>
> Vojtěch Knyttl | GoOut
>
> knyttl at goout.cz +420 607 008 510 http://goout.cz

+421 907 025 441