[vpsFree.cz: community-list] samba

Tomas Meszaros meszaros at advice.sk
Fri Nov 7 09:41:45 CET 2014

Ahojte, Mal by som jednu otazku na komunitu snad ste sa niekto stym uz stretli.
Nastavoval som sambu a stretol som sa stym ze pokial som mal v
smb.conf
riadky

 dos charset = ISO8859-1
 unix charset = ISO8859-1
 display charset = ISO8859-1

tak mi zobrazilo aj subory s diakritikou typu
Alternatva
Analzy
a td... (chybaju tu dlzne)
avsak neslo mi vytvarat podpriecinky, windows vypisuje chybu opravneni

Ak som spominane riadky zakomentoval tak vsetko bez problemov avsak zlozky s diakritikou som nevidel a vidiet to v sambe ako prazdny folder na ktory ked kliknete tak sa nic nestane neotvori, otvori to iste miesto.

Viete mi pls poradit ako tento problem fixnut?
Vacsinou sa jedna o subory ktore boli vytvorene v roku 2010 a starsie ktore boli nakopirovane do servera. Ak na servery terz uzivatel vytvori subor a je s diakritikou to zobrazi bez problemov.
Vdaka za akukolvek radu

Arty