[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] vpsAdmin API a další směr vývoje

Ján Raska raskaj at gmail.com
Wed May 21 20:20:42 CEST 2014

Ahoj,

super napad. Akurat mam malu vyhradu voci autentifikacii, moderne RESTful APIs sa dnes vacsinou robia stateless s pouzitim tokenu, ktory sa zasiela vramci Authentication headeru. S tym ze okrem temporary tokenu je aj moznost zisat long-term token (bez expiracie), alebo este lepsie short-term token spolu s refresh tokenom (refresh token bezpecne ulozim, komunikujem so short term tokenom a ked vyprsi, tak pomocou refresh tokenu urobim reissue). V podstate na podobnom principe pracuje OAuth 2.0, ale na nieco taketo je z mojich skusenosti jednoduchsie nakodit nieco vlastne nez implementovat cely OAuth (pokial samozrejme nepouzijem hotovu libku :) ).

Vyhoda takehoto API je, ze sa potom k tomu daju napisat mobilne appky, do ktorych sa prihlasis raz a oni si token ulozia do device DB.

Jano