[vpsFree.cz: community-list] SMTP server

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Wed May 7 01:06:18 CEST 2014

No to je síla...

"Bohužel z naší strany Vám nemůžeme sdělit důvodu proč jsou emaily
označovány jako spam. V tomto případě je nutné si tuto situaci ověřit z
Vaší strany."

... škoda, že neřekli, na základě čeho poznat, jak jejich spamfiltr
vyhodnocuje spamy (teda kromě toho, co je zřejmé - prostě mají mailchimp
na blacklistu, to se snad probíralo i v novinách iirc)

"IP adresa odesílacího serveru by neměla být na žádném veřejném blacklistu"

... tak že tohle říká zrovna seznam, když jejich servery jsou
blacklistované (přinejmenším) u spamcopu, a to v podstatě nepřetržitě.

"V případě překročení nastavených limitů (neveřejných) dojde k dočasné
blokaci"

... tohle je taky veselá věc. Jeden by pochopil, že je to opatření proti
spamovacím botům. Na druhou stranu když jim řekneš, že takhle dočasně
blokují skutečné MTA, které k nim ty maily nakonec stejně dostane
(akorát si lidi stěžují, že až druhý den), tak tě odpálkují s nějakým
nesmyslem. (A tady bych zdůraznil, že to MTA není žádný server na
rozesílání newsletterů.)

Holt, velkej hráč na trhu. Když tvoje maily nechodí na Seznam, máš
problém, když maily od Seznamu nechodí k tobě, máš problém. V tomhle
ohledu se nedá než souhlasit s tím, že Seznam je český Google, chovají
se úplně stejně.

http://mandrill.com/pricing/