[vpsFree.cz: community-list] SMTP server

Vojtěch Knyttl knyttl at goout.cz
Tue May 6 21:46:32 CEST 2014

Nevím, pokud to někomu s Mandrillem nedělá, tak to bych moc rád věděl.

Tohle mi řekli na podpoře:

https://gist.githubusercontent.com/knyttl/11362996/raw/1b0230d555ced381d2083d00e4cf0e030b24de3a/gistfile1.txt

Nebo jinak řečeno: Absolutně nás to nezajímá, na našem zpátečnickém přístupu nebudeme nic měnit. Jsem rád, že vedle těch emailáků už nesedím, šel bych jim uklidit na stolech osobně.

Vojtěch Knyttl | GoOut

knyttl at goout.cz
+420 607 008 510
http://goout.cz