[vpsFree.cz: community-list] OpenVZ + systemd

Pavol Hluchý pavol.hluchy at gmail.com
Sun Mar 30 13:22:28 CEST 2014

Caute,

Na vlastnej kozi som dnes pocitil, ze posledne verzie systemd nejsu
schopne fungovat v OpenVZ (aspon v ramci Arch linuxu).
Podla toho co som pozeral, tak to ma na svedomi
http://lists.freedesktop.org/archives/systemd-commits/2012-April/001743.html,
konkretne riadok "assert_se(clock_gettime(CLOCK_REALTIME, &ts) == 0);"
Aktualne odskusana verzia systemd, ktora funguje  je 210. 211 uz nefunguje.
Pre arch linux odporucam do pacman.conf pridat "IgnorePkg = systemd
systemd-sysvcompat" aby sa zabranilo updatu.
Ak uz niekto ma v archu novsi systemd ako 210, tak moze pocitat ze po
najblizsom restarte mu to nenabehne ... pre takych aktualne pripravujem
skript, ktory po spusteni nad vypnutou VPS dokaze systemd downgradnut na
210-3 (tvrdym poprepisovanim prislusnych suborov kedze Arch sam osebe
downgrade nepodporuje)

Lopo