[vpsFree.cz: community-list] OpenVZ Kernel

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Mar 30 10:11:20 CEST 2014

Tak to jen tak od oka strelit nepujde, ze ktery jadro je OK.. chce to
realne ty jadra poradne testovat. Otazka je jak.

Tyhle veci, ty bugy, na ktery narazime, to je vzdycky takova
piiii*****ovina, ze kdo to ma predpovidat... a psat testy coverujici
99% kernel ABI to muzu rovnou jit a poaktualizovat illumos lx zones
brand a muzeme kaslat na linux a bezet na illumosu, co se bude tvarit
jako linux... a bylo by to stabilnejsi...

No ale zpatky k realite. Fakt mne nenapada nejaky snadny testovani ve
smyslu "nainstalujes to a to" a mas. To si budeme muset poskladat sami.

Omlouvam se za hromadu rebootu, musel jsem s tema jadrama laborovat
sem tam, neco jelo na jednom, neco na druhym...

Nakonec se jako posledni funkcni varianta ukazalo nejnovejsi jadro pro
ZFS nody a o neco starsi jadro pro ext nody.

Tak a ted uz na to se*u a na jadro se sahat proste nebude, dokud
nebude kritickej duvod.
@ Relbit mame zamestnanyho cloveka na vyvoj jadra, takze bude spolu se
mnou backportovat nejdulezitejsi fixy, co potrebujeme.

Az teprv kdyz vykoumam, jak validovat novejsi jadra a budu si jima
aspon na 80% jistej, budeme updatovat. Ne driv.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com