[vpsFree.cz: community-list] OpenVZ Kernel

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Mar 30 04:35:30 CEST 2014

Upgrade je hotovy.

Ale ani tenhle kernel neni bez chyb. Zadny ze vsech moznych co jsem
zkousel neni imunni - chyba je nekde v modulu xt_hashlimit (iptables),
takze jsem ho musel zakazat.
Padal kvuli tomu donekonecna node7 (byvaly node8).

Na tohle pomuze jedine sbirat dumpy RAM z nodu, ktere crashnou.

Pri 128GB+ je to ale na gigabitu trochu problem (na lokalni storage to
neni kam dat, kdump nepodporuje zfs). Tedy to bude muset pockat na
upgrade na 10GE, nebo budu muset dumpovat jenom tak akorat stack
trace, coz je pro spoustu pripadu k nicemu.

Holt mame asi unikatni use case, nebo co - asi nikdo nedela tak velke
systemy s kontejnery, na kterych bezi jenom jedno jadro? Nechce se mi
to verit...

S pozdravem / Best regards,

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com