[vpsFree.cz: community-list] OpenVZ Kernel

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Mar 30 00:05:25 CET 2014

Udelal jsem repo, ktery obsahuje stabilni vzkernel, ktery aktualne
pouzivame + kmod-zfs, kmod-spl, zfs a spl baliky kompilovane proti sobe.
Kompatibilni s x86_64 CentOS/SL/RHEL 6.5.

Kdybyste to nekdo chtel pouzit pro svoje ucely:

curl http://repo.vpsfree.cz/install.sh | bash

S pozdravem / Best regards,

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com