[vpsFree.cz: community-list] High-Availability replication tools

Tomas Srnka tomas.srnka at gmail.com
Wed Mar 26 10:01:50 CET 2014

Tadeas: To je ten isty code base, povodne od codership :-). Z neho vychadza
ich produkt, MariaDB Galera Cluster a Percona XtraDB Cluster.

Peter: Ak nemas vela casu, vezmi to co pisal Tadeas, Percona ma v balikoch
kopec toolov navyse, ak mas trochu cas a chces do toho vidiet do hlbky,
vezmi MariaDB Galera.

Este dobre je doplnit, ze vsetky menovane riesenia funguju iba s InnoDB,
MyISAM je najlepsie zakazat uplne.