[vpsFree.cz: community-list] Security navod pro mene zdatne wanted

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Mar 18 20:49:20 CET 2014

On 03/18/2014 10:32 AM, Petr Krcmar wrote:
> [...]
*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*

> Díky, já to můžu nějak stručně sepsat do wiki. Jednoduše a
> srozumitelně včetně návodů, jak si jednotlivé věci udělat. Jsi pro,
> Pavle?

Ok, muzem sesidlit KB, wiki a web na jednu VPS, urovnat to, jak jsme
se bavili a muzes zacit. Akorat jsem cekal, ze se zapoji nekdo dalsi,
o kdyz se zacne mluvit o bezpecnosti, vetsinou se tu objevujou urcity
obvykly jmena a ted jsou ticho :))

To se asi muzem dohodnout spis mimo ML.

Pro zacatek doplnim do uvitaciho mailu aspon info o tom, ze to clovek
ma zabezpecene (ted tam o tom neni zminka vubec), ze jinak vesim za
usi do pruvanu :)