[vpsFree.cz: community-list] Potíže s postfixem

"Ing. Lukáš Jelínek - AIKEN" lukas at aiken.cz
Sat Mar 8 23:58:10 CET 2014

smtpd_tls_wrappermode (implicitní TLS) by už snad neměl být potřeba
vůbec používat. Už i extrémně obstarožní Outlook Express uměl explicitní
TLS (STARTTLS) pro SMTP. Mnohem větší význam má aktivovat si submission
na portu 587, nové verze poštovních klientů už ho mají jako výchozí,
takže to eliminuje problém s ISP, kteří blokují přístup na port 25 nebo
ho přesměrovávají na svůj server.