[vpsFree.cz: community-list] Potíže s postfixem

"Ing. Lukáš Jelínek - AIKEN" lukas at aiken.cz
Sat Mar 8 23:20:04 CET 2014

Ahoj,
vzhledem k tomu, že na tom ABC Linuxu jde pravděpodobně o můj návod, asi
bych se měl vyjádřit ;-)

Je to divné a žádný možný problém mě nenapadá. Zkus zapnout debugging
pomocí debug_peer_list:

debug_peer_list = <IP adresa počítače>

Mělo by to logovat mnohem víc informací a třeba se tam objeví něco
"zajímavého". Teoreticky může být problém třeba s právy socketu pro
autentizaci, ale to by to napsalo. Ještě zkus mrknout do logu Dovecotu,
jestli to tam při autentizaci něco nenasype.

Lukáš Jelínek