[vpsFree.cz: community-list] Limit CPU uživatele

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Jun 20 17:53:10 CEST 2014

Omlouvam se, jsem vul, nalinkoval jsem spatnej mail.

Cely jsme to spatne vykomunikovali, schuze opravdu neni, nechodte!
Udelame poradny sraz po prazdninach, az na to bude poradne cas (ted
ani ja, ani toms, ani dalsi nestihame, proto by to bylo hekticky)

S pozdravem / Best regards,

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com