[vpsFree.cz: community-list] Templaty podporovane na vpsFree

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Jun 13 21:44:17 CEST 2014

Cau,

to by bylo supr, kdyz uz sis s tim dal tu namahu ho do ted podporovat
(kdyz ja na to nemam nerv), bring it on, zaclenim :)

Jinak, ostatnim - tu Lopo je presne priklad clena, ktery jde a dela. I
pres moji rezistenci Archu se probil mnou i procedurou OpenVZ a
protlacil zmeny, aby Archlinux i dal fungoval, kdyz ani OpenVZ tym,
ani ja moc nechceme podporovat.
(priste uz ale nebudem cekat na zacleneni do upstreamu a uvarime si
rovnou svuj fork a mergnem to az zpetne, je to zbytecny cekani)

Z Lopa si berte priklad :)

/snajpa