[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Mimořádná schůze členů vpsFree 20. června

René Klačan rene.klacan at gmail.com
Wed Jun 11 12:48:15 CEST 2014

Snajpa, pekne povedane.

Ohladne tych featuriek, ktore ti ludia pisali a rad by si ich uvital
by mozno bolo super vytvorit nejaky zoznam veci, ktore by bolo
fajn implementovat.

Ja by som rad pomohol, ale osobne nemam nic, co by mi nejak
chybalo, tym padom, ak by bol nejaky TODO, tak by som si
mohol povedat "toto by mohla byt sranda naimplementovat" a neskor
by sa z toho zrodil pull request.

Alebo by tiez mohlo byt zaujimave pre niekoho si moct requestnut
featurku s tym, ze by dany ziadatel za nu musel zaplatit podla
narocnosti implementacie. Idealne by to niekto dobrovolne
naimplementoval a vpsfree by malo nejake peniaze na pokrytie
nakladov.

Rene