[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Mimořádná schůze členů vpsFree 20. června

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Wed Jun 11 10:59:42 CEST 2014

Když už jsme u určování termínů - příště by bylo fajn neurčovat termín
direktivně, ale udělat diskuzi nejen o venue ale i o samotném datu. Ono
je sice hezké, že to vím měsíc předem, ale já třeba už od února vím, že
zrovna tenhle den budu pryč. Taky bych se rád konečně jednou zúčastnil.
Sranda je, že tohle se mi stalo zatim snad u všech schůzí, které se za
dobu mého členství konaly. A to ten kalendář zas tak nabitej nemam...

  -miky

--
Jakub Fišer
kuba at ufiseru.cz